Gyerekkor újratöltve: rajzfilmfigurák a ruhákon

A nagy divatházak már lassan tíz évvel ezelőtt hozták vissza a kifutókra a rajzfilmfigurákat, azóta pedig szinte nincs olyan kollekció, amiben ne szerepelnének.
Rajzfilmfigurák a kifutókon és az utcán

Nem kell fiatalnak lenni, hogy rajongjunk a rajzfilmekért, elég a szívünkben ifjúnak maradni ehhez. Ekkora bölcsességekre nincs szükségünk, ha szeretnénk összeállítani egy divatos szerelést, amibe valahogy belecsempésznénk a kedvenc mesehősünket.

A nosztalgia rajongóinak most rengeteg lehetősége van válogatni, hogy a cipőtől kezdve a táskáig mindenütt ott vannak, így mindenkinek csak el kell dönteni, min szeretné látni egykori – vagy éppen aktuális – kedvencét.

A mostani fiatal felnőttek gyerekkorát meghatározták a Disney mesék, így a tervezők nem csak az érzékeikre hatnak a mintás, élénk darabokkal, hanem az érzéseikre is.

Éppen ezért a luxusmárkák és az utcai divat fast fashion üzletei is szívesen dolgoznak ezekkel a figurákkal, mivel ezzel a gyerekkor kellemes élményeinek felidézését kínálják, egy színes álomvilág szereplőivel karöltve, és eközben stílusossá teszik a vásárlóikat.

A tündérmesék fantáziavilága mindig is inspirálta a divatot, így nem csoda, ha ma már a szakemberek is állítják, nem nyúlunk mellé, ha a mesehősöket beengedjük a gardróbunkba is, mivel például Mickey egér legalább akkora klasszikusnak számít, mint egy márkás farmer fehér pólóval kombinálva. Azaz legyen szó ékszerről, pulóverről, cipőről vagy bármilyen más darabról, a popkultúrának köszönhetően a rajzfilmfigurák nem mennek ki a divatból.

Kapcsolódó cikkek

Rajzfilmfigurák a kifutókon és az utcán

Gyerekkor újratöltve: rajzfilmfigurák a ruhákon

A divatnak köszönhetően a felnőttek is lehetnek kicsit újra gyerekek, de nem gyerekesek.

A Forevermark és a divatvilág régóta jóbarátok

A Forevermark és a divatvilág régóta jóbarátok

A Forevermark, a neves ékszermárka, hosszú évek óta szoros együttműködést ápol a divatvilág különböző szereplőivel, hogy lenyűgöző és egyedi ékszereket hozzanak létre.